maandag 16 januari 2017

With Love

Hallo allemaal,

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Het is even geleden dat ik iets geplaatst heb maar daar komt als het goed is verandering in.

Deze keer heb ik voor jullie een leuke kaart met een van de nieuwe stempels van Wee Stamps, namelijk Freddie. (Een link naar de stempel kan je onderaan vinden). Toen ik Freddie in de winkel zag binnen komen moest en zou ik hem kopen. Wat een schattig draakje.



Ik heb Freddie gekleurd met alcohol markers zoals promarkers
Veel mensen kiezen er voor om eerst hun papier te zoeken en dan pas te kleuren. Aangezien ik niet altijd even veel zin heb om met papier te werken en wel om te kleuren doe ik het dus andersom.

Wat heb ik gebruikt:
Stempel Wee Freddie
Memento Black Tuxedo
Distress inkt voor de randjes
Papier, bloemen, pearl pen
Rosebuds Ivory

Ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vonden en tot snel.

Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten