maandag 6 februari 2017

Welcome to this world

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een kaartje van mij.
Dit keer ben ik een beetje dingen aan het proberen gegaan met de Shape Art Tag van Dutch Doobadoo.

Wat heb ik gedaan. Ik heb de mal overgetrokken op een stukje wit papier. Niet de buitenste rand omdat ik hem dan te breed vond. Ik heb het 3e streepje gepakt. Dan was hij net iets breder dan het plaatje wat ik gebruikt heb.
Daarna heb ik weer een stapje kleiner gepakt en een stukje groenig design papier gebruikt. Omdat ik niet weet wat het wordt heb ik er voor gekozen om geen blauw of roze te gebruiken.
Als je alle stapjes gebruikt hebt die je wilt ga je het bij elkaar leggen. Als je tevreden bent ga je de randjes beinkten.


Laat het goed drogen onder een stapel papier. Anders heb je nog wel eens kans dat hij krom gaat staan. En op deze manier heb je even tijd om je snijmallen te snijden, je bloementjes uit te zoeken en eventueel te bedenken wat je graag wilt nog meer wilt gebruiken.

Ik heb hem vrij rustig gehouden maar je kunt natuurlijk alles gebruiken wat je wilt en wat je mooi vind. Lintjes, bloemen, sijmallen en stempels. CreaMiep heeft hele leuke tekststempels die je bij veel creaties kan gebruiken.


Ik heb er ook nog even een achter de schermen bij gedaan. Leek me wel leuk om te laten zien hoe ik mijn foto's maak.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en tot snel.
Creatieve groet,

CreaMelanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten